THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

14 Kasım 2009 Cumartesi

kahve altı

sabah kahvaltım bir kahveden oluşur hep. ama sevgilim sucuğunu, pastırmasını hiç çekinmeden yer.. kahvaltı önemli bir öğün ve sevgilim de boğazına düşkün biri buraya kadar tamam da, okula gitmeden, onu öpmek istiyorum ben, öyle yanaktan sahte mucuruklar istemiyorum. o da biliyor bunu ama sağolsun o kadar düşünceli ki, dişlerini bile fırçalamadan yapışıyor dudaklarıma. pastırmayı da, sucuğu da yemiş kadar oluyorum.. dün bunun yüzünden kavga ettik;
- bana biraz saygı göster ya, yemene bir şey demiyorum ama bari dişlerini fırçala da öp.
- sen de ye!
...

4 itiraf:

Yiğit dedi ki...

Tahmin etmek için yapılan bi uygulama aslında.(Bil bakalım ben ne yedim) Ama siz yemeği birlikte yerken yapıyosunuz.Değişik bi durum:)

jartiyer dedi ki...

bu "tahmin" konusunda tez yazabilirim..

Yiğit dedi ki...

O zaman tezini tez elden yazıver.

Adsız dedi ki...

aşk değil bu aranızdaki. öyle mi ya da. bilemiyorum. sanırım sen birkaç yazı daha yazdıktan sonra açıklık gelecek : D