THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

25 Ekim 2009 Pazar

kötüyüm ben, kötüyüm..

ayaklarımı koltuğa uzatmış, onu izliyordum. telefonla konuşuyordu, liseden arkadaşıymış, bir kadın.. başta her şey normal görünüyordu, sonra inceden beni kıskandırmaya çalıştığını sezdim tabii, yok elif'ciğimmiş, yok canımlarmış..
kıskanç bir insan olduğumu bildiği için inadına yapıyordu bunu, bu sefer istifimi hiç bozmadım ve konuşmayı dinlemeye devam ettim;
- hahhaha Elif'ciğim, özledim seni yahu en kısa zamanda toplanalım.. hmm o herif dallamaydı zaten yavrum, sen daha iyilerine layıksın. ahahha o geceyi nasıl unutabilirim ki..
ayağa kalktım, tam karşısında durup, gözlerinin içine girdim. tam "elif'ciğim" le başlayan bir cümle daha kuracakken dudaklarını yakaladım. bir kaplan avını nasıl ısırıyorsa öyle ısırıyordum, bütün gücümle. gıkını çıkarmadı. kanattığım dudağı bu sefer yalamaya başladım.. telefondan sürekli "alo" sesleri geliyordu ama artık ikimiz de ilgilenmiyorduk elif'ciğimle.. popomu, avuçlarının arasına aldı ve dudaklarını teslim etti bana..
-mmmhmm..
-ağğğııh...
-mmmm ıııhhh
-aahhmmm eveeet, daha yavaş ol hmmmmmhhh hhh evet böyle, harikasın sevgilim AAhhhh...
-AAAAAUU.. ıııh aooh uvvvvffff..
...
!
telefonun hala açık olduğunu biliyordum, amacıma ulaşmıştım.

10 itiraf:

omo dedi ki...

harbiden kötüsün ama gece gece:)))))

turist dedi ki...

teşekkür mü edeyim, üzüleyim mi?

jartiyer dedi ki...

ne için turist?

turist dedi ki...

buna benzer bir olay yaşamıştım, ama telefondaki kişiydim :))

jartiyer dedi ki...

sadece ben kötü değilim demek ki :)

jartiyer dedi ki...

sevgili omo, kötüyüm..

E dedi ki...

bu blogun sahibi ya bakire bir kız ya da bir erkek

jartiyer dedi ki...

:) merak ne güzel şey..

E dedi ki...

bizim blogumuza da bekleriz.

jartiyer dedi ki...

memnuniyetle..